اهداف

انجمن انرژی ایران نخستین کنفرانس ملی انجمن انرژی ایران را با اهداف زیر در مهرماه ۱۳۹۲ برگزار خواهد کرد:

  • فراهم کردن بستر مناسب برای تبادل افکار و اندیشه‌های پژوهشگران، استادان، مدیران، کارشناسان و خبرگان در حوزه انرژی
  • ارائه دستاوردهای پژوهشی مرتبط با مسائل انرژی به جامعه علمی
  • جلب همکاری دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برای فعالیت بیشتر در حوزه انرژی
  • معرفی فناوری‌های جدید در حوزه انرژی
  • جلب توجه و حمایت مسئولان و سیاست‌گذاران به مباحث انرژی به خصوص انرژی‌های تجدیدپذیر
  • آشنایی با آخرین دستاوردهای حوزه انرژی در جهان
  • ایجاد همسویی و هماهنگی بیشتر بین پژوهشگران و مسئولان در حوزه انرژی
  • کمک به افزایش آگاهی آحاد مردم به استفاده بهینه از انرژی
  • توجه به ضرورت حفظ محیط زیست و توسعه پایدار
  • کمک به ایجاد فرهنگ مدیریت و اقتصاد انرژی
  • شناسایی موانع و مشکلات کشور در حوزه انرژی و یافتن راه حل‌های مناسب
  • تشویق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی

پایان‌نامه‌های برتر

از دانش‌آموختگان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری که پایان‌نامه آنان در حوزه انرژی می‌باشد، دعوت می‌شود نسخه الکترونیک پایان‌نامه خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال فرمایند. پایان‌نامه‌های دریافت شده پس از بررسی در نمایشگاه جنبی کنفرانس به شرکت‌کنندگان معرفی خواهد شد و برترین‌های آن مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.