یک سوال مربوط به درس رله و حفاظت
“چرا باز کردن ثانویه ترانسفورماتور جریان موجب ایجاد ولتاژهای شدید در دو سر ثانویه و صدمه دیدن آن می شود اما در یک ترانسفورماتور قدرت یا ترانسفورماتور ولتاژ چنین اتفاقی نمی افتد؟”
+ نوشته شده در یکشنبه دهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 13:5 توسط محمد مهدی حسینی بیوکی
|
این وبلاگ سعی در برقراری ارتباط پایدار دانشجویان مهندسی برق دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان دارد که در آن مطالب علمی نیز قرار داده خواهد شد. انتظار می رود دوستان در راستای پایدار ماندن وبلاگ تلاش خود را بنمایند. دوستان عزیز هم ورودی می توانند برای پیوستن به جمع دوستان قدیمی خود و نویسندگان وبلاگ در قسمت نظرات اقدام نمایند. (تاریخ اولین پست: جمعه بیست و چهارم آبان 1387). در ضمن نظر دادن هنگام بازدید از وبلاگ نشانه معرفت والای شما دوست گرامی است...